2009-07-11

Jag låtsas som om inget hänt.


Usch, jag råkade öppna programmet för jobbmailen. Det var det sista jag ville bli påmind om såhär näst sista dagen på semestern. Lalalala, jag ska inte alls jobba på måndag, lalalalaaa!!!

Efter önskemål har jag verkligen ANSTRÄNGT mig för att ta en bild där jag faktiskt LER. Det tog 40 försök. FYRTIO.

Blus: Wasteland Retro Clothing
Klänning: Juliette et Justine
Strumpbyxor: H&M
Skor: Skopunkten
Väska: L'est Rose





I accidentally opened the e-mail client I use for work related e-mails. I don't want to go back to work on Monday! As you can see I struggled and managed to take a decent outfit picture when I am SMILING. Hell is freezing over.

3 comments:

  1. Booooooohh!! I want to se teeth!

    ReplyDelete
  2. GLÖM DET. Inga hästfasoner här inte.

    ReplyDelete
  3. GLÖM DET. Inga hästfasoner här inte.

    ReplyDelete