2009-07-23

Fika med present.


Idag var det så pass kyligt att det gick att vara lite snajdigare klädd.




Jag mötte upp Ylva som var svettig och trött och hungrig. Vi tog en fika.


Mmm, citroncheesecake.


Jag fick en present! Ylva är grymt duktig på att rita. Du ser väl att det är jag och Ylva? ;)

Blus: Kazuko Ogawa
Kjol: Jane Marple
Väska: L'est Rose
Strumpor: American Apparel
Skor: Swimmer
Accessoarer: Glitter, Lisbeth Dahl





Touched a bit on the OL style today thanks to the chillier weather. I met up with Ylva, had some lemon cheesecake and I got this beautiful portrait of me and her as a belated birthday present.

5 comments:

  1. det fula är ju att jag inte alls hade varit svettig om jag struntat i hatten och pälsboan! fåfänga är en synd D:
    men jag är glad att du gillade presenten~ :>

    ReplyDelete
  2. helt underbart kjol, verkligen. och en helt underbar teckning Ylva hade gjort!

    ReplyDelete
  3. Ylva: Och fåfängan är den skönaste synden av alla. Gillar presenten? Jag älskar den! Nu måste jag hitta en värdig ram.

    Sigrid: Tack! Visst är Ylva begåvad?

    ReplyDelete
  4. ahhhh, love this!!!! :D i <3 ur style

    btw, im following you on Twitter now :)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Thank you! ^^ I'll follow you back!

    ReplyDelete