2008-08-24

Mör.

Stockholmshelg? Vilket skämt, det gick alldeles för snabbt. Jag har aldrig nog med tid känns det som. Till råga på allt glömde jag mitt leopardmönstrade paraply på tåget upp. Skitpissfanhelvetebajs.

Min nyfunna favoritbutik Van Asch startade sin flyttrea i helgen. Jag plockade med mig handskar, brosch och fickspegel hem.

  
Efter promenaden på stan fick jag massiv huvudvärk, gick och la mig i fosterställning i två timmar och vaknade snurrig innan femtioårskalaset. Jag fick både tandvärk och strejkande mage under kvällen så jag var inte lika pepp som de andra gästerna. Jag skämdes lite för att jag gick hem innan styvfarmor.

Jag träffade Amanda innan bussen gick idag. Amanda har varit min sidekick sedan sex år tillbaka. Hon är en av de få som sett mina mest osmickrande stunder in action - och fortfarande älskar mig!
Hon flyttade till Leeds, jag var nere i Kalmar och helt plötsligt var två år snabbt framspolade. Jag fattar knappt att vi hann med att gå igenom två år på två timmar. Nästa år flyttar hon tillbaka till Sverige och det blir lagom eftersom jag kommer tillbaka till Sverige nästa år jag med. Om det nu blir Kyoto och om nu Amanda lyckas slita sig från Leeds.


Nu ska jag försöka surfa ikapp allt jag missat på nätet. Två dygn utan tillgång till internet, jag känner mig stympad.

2 comments:

  1. Oh, de där handskarna har jag också tittat på, även om de kanske inte är något för mig så är det grymt snygga *__*

    ReplyDelete
  2. oh, önskar jag kunde fynda på rea där också! <3

    ReplyDelete