2008-08-25

LFH @ Japan Expo 2008

Jag är lagom sen men jag spanade in bilderna från Laforet Harajukus modevisning på Japan Expo i Paris tidigare i år.

Mest nyfiken blev jag på detta - kommer Baby the Stars Shine Bright att gota till sig i höst? Kandelabertryck på både kläder och strumpor, älskar det. Babys undermärke Alice and the Pirates har ett nytt tryck på gång och om jag kisar tillräckligt mycket tror jag att den andra klänningen med förkläde är det nya trycket. Det kliar i reservationsfingrarna.

 

Jag är svag för dramatiska hattar. AatP och Atelier Pierrot bjuder på toksnygga alternativ. Jag vill ha den schackrutiga bahytten - vem vill vara min Napoleon?

 

Black Peace Now gör ingen besviken, allra minst mig. Jag svimmar av nykärlek.

  

Metamorphose fortsätter med sina fullträffar (vänster) och frontalkrockar (höger). Snälla Kato, när tar din fäbless för satäng slut??!

 

Bilder © Laforet Harajuku

4 comments:

  1. Kandelabersockorna asså, nomnom, också sugen på shack bahytten, vore nice till alice chess *3*

    ReplyDelete
  2. Älska Black Peace Now! Den långkappan .... Yum!

    ReplyDelete
  3. ÅÅÅhhhh den nya kandelaber outfiten från BTSSB, den långa kappan från BPN och den svarta outfiten från Meta.

    Oh my goth, I wants it all.

    Varför måste jag vara 178 cm lång och ha mått därefter? *suck*

    ReplyDelete
  4. Jag vill vara Napoleon :D <3 Brukar ha lite svårt för de där konstigt skurna klänningarna aatp gör då och då men den där träffade mitt i hjärtat XD

    ReplyDelete