2009-08-17

Bilder från New People, San Fransisco

  

De flesta som var på invigningen av New People delar gärna med sig av foton i sina egna bloggar. Men eftersom det råder fotoförbud i butikerna i den nyöppnade gallerian har folk varit försiktiga med att sprida sina foton vidare. About.com och MTV Iggy bjuder på officiella bildspel och artiklar. Det finns även en hel del inlägg på LJ-communityn EGL.

Så, mina kära medlemmar av Familjen, när åker vi till San Fransisco?

Skärmdump av bildspelet hos MTV Iggy. Se hela bildspelet här.





Official photos and articles from the opening of New People, San Fransisco from About.com and MTV Iggy.

Bilder © Deb Aoki, MTV

4 comments:

  1. Ooooohhh, den vita blusen längst ner till höger~!

    Så extremfina kläder =3=~

    ReplyDelete
  2. Jag älskar verkligen BPN skyltningen *^^* Jag har velat åka till SF redan innan och att BPN nu finns där gör ju inte saken bättre.

    ReplyDelete
  3. jag hatar att jag var där bara en månad innan öpningen D:

    ReplyDelete
  4. Lina: JAG VET, jag dör. *_*

    Fia: Samma här. Jag ser det som ytterligare en anledning att besöka SF.

    Unni: Åh så typiskt! >_<

    ReplyDelete