2008-09-09

Ring då, för helvete!!!


Såhär hade jag velat se ut vid det här laget. Handsfree i örat, frenetiskt klottrande i filofaxen, på språng. Men jag kan inte planera ett skit för jag har inte fått något svar. Fortfarande.

Bara en outbetald lön stör mig mer än ett företag som inte håller vad de lovar när de lovat att ringa upp. Jag har förnedrat mig själv genom att ringa två gånger under eftermiddagen, tre gånger om du räknar med gårdagen, och lämnat två meddelanden på en telefonsvarare som ingen verkar lyssna av. Jag vill veta om jag ska jobba, jag vill veta så att jag kan planera, jag vill veta om jag ska skicka bort passet till ambassaden eller inte.

Jag vill peka finger åt hela jävla byråkratfitt-Sverige och sticka någon annanstans där de faktiskt VILL att jag bidrar till BNP:n.

Diadem med flor: H&M
Headdress: Metamorphose
Blus: Emmaus second hand
Klänning: Baby the Stars Shine Bright
Strumpbyxor: Wolford (rosa), H&M
Skor: Black Peace Now
Väska: Kazuko Ogawa
Paraply: MAM
Övriga accessoarer: Gina Tricot, Paris Kids, Smyckeskrinet

No comments:

Post a Comment