2008-09-02

Berg-och-dalbana.


Under nollningsveckan höjer inte lika många människor på ögonbrynen åt vad jag har på mig. Stan är översvämmad av nya högskolestudenter. Folk förutsätter att jag är en del av något studentspex eller att jag ska på studentmaskerad. Själv tittar jag på nollorna och deras färgglada pannband och tycker att det var igår jag kom till Kalmar. Eller typ förra veckan.

Jag tror att jag ska på jobbintervju på torsdag. Eh. Jag ska alltså till Fojo och titta på vad det är de behöver hjälp med. Är det en jobbintervju?

Jag befinner mig fortfarande i byråkratiskt limbo och banken är inte särskilt hjälpsam. Jag har fyllt i blanketter, gjort kopior och fyllt i fler blanketter. Vi får se vart det leder. Det kan ju åtminstone inte bli sämre. Eller knäppare.

Klänning, strumpor: Gina Tricot
Blus, solglasögon: H&M
Skor: TopShop
Väska: Smyckeskrinet
Accessoarer: Glitter, Smyckeskrinet, H&M, DessertRose

2 comments:

  1. detta måste officiellt bli min favoritbild av dig.
    sagolikt.

    ReplyDelete
  2. what? är det sådär varmt i kalmar? lägg av... här är de regn i mulet o sånt.

    ReplyDelete