31 augusti 2008

Organiserat.

  

Städning är något av det tråkigaste som finns. Jag har oreda nästan överallt. Garderoben är det enda stället där jag inte tål totalt kaos.

Jag sorterar efter plagg; klänningar, kjolar, tröjor och blusar. Sedan efter färg; svart, rött, vitt. Strumplådan och skostället ser jag mer som organiserad oreda. Huvudbonader och löshår lägger jag i hattaskar. Halsband hänger på den Fazer-liknande katten i hallen.

Min drömgarderob är en walk-in-closet med en outfitdatabas där jag bestämmer dagens klädsel, trycker på Enter och får plaggen framrullade. Precis som i Clueless.

 

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt en walk in closet! Som tyvärr inte är en walk in just nu för att den är full av skräp/saker jag inte kan ha i källaren för att det hela tiden blir inbrott där.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin