2008-03-20

Koncentration.


Önskar att jag hade lite mer koncentration. Fick veta igår att Anton skiter i Sydafrika och kommer tillbaka till Sverige tidigare än planerat. Jag fick ett mail imorse med ett förlåt om att han inte hört av sig tidigare och nu i skrivande stund har han landat i Kastrup. Jag orkar inte ens tänka på vad det kan bli för jox med lägenheten eller hur det blir under sommaren. Det är ju trots allt Antons lägenhet jag hyr.

Ikväll fixar vi det sista finliret på programmen. Sedan bränner vi ut programmen på skivor. Ja, Bella, jag ska bränna en åt dig med.

Jag funderar på att lägga upp programmen någonstans så att folk kan se om de vill. Jag vet inte hur pass intresserad du är av att se mig som programledare? Jag vet inte ens hur det ligger till med uppladdningsmöjligheter till server.

Klänning: Metamorphose
Kofta: MILK
Hårband: gratis gåva med klänningen

2 comments:

  1. jag är alltid intresserad av att se dig <3

    ReplyDelete
  2. som det ser ut nu så får vi inte ens ut skiten fårn datorn. så jävla HIK o köpa ny teknik till gammal teknik som inte stödjer ny teknik!!!!

    ReplyDelete