2008-03-19

Angel rose basket från Innocent World


Jag ramlade av stolen när jag såg den här på IW-bloggen. Lekande keruber i fågelburar med rosgirlanger - ärkeänglarna i kerubform dessutom!!! Jag gillar att deras namn varvas med IW:s logga i samma typsnitt.

I samma serie finns en kjol, ett halsband, en ring, en blus och matchande hårrosetter. Kjolen är alldeles för liten i midjan för mig, blusen och smyckena är tråkiga. Hårrosetterna är roliga men inte riktigt sådär på pricken. Klänningarna görs i knälång och vadlång variant. Vilken färg och längd ska jag ha?!! Jag kan inte välja!

Bilder © Innocent World

2 comments:

  1. Den långa får mig att nästan gråta av ha-begär...himla löjligt men så är det när man varit pank alldeles för länge. XD
    Jag tror den korta skulle vara himla snygg på dig ^^ sen färgen beror helt på hur du känner, offwhite är somrigt och fint (och trycket är helt underbart på den) men kanske inte så himla praktisk...medans den svarta inte riktigt gör trycket i sin fulla rätt men är ändå skitsnygg...och jag har för mig att du är tveksam till antikrosa?

    ReplyDelete
  2. Jo, jag har ju bara haft en rosa klänning och den sålde jag för att jag aldrig använde den. Det blir nog svart ändå, den är ju fruktansvärt snygg i alla färger.

    ReplyDelete