2008-10-24

Fredag igen!


Fick en drink i handen så fort jag kom in innanför dörren. Mmm... vodka lime.

Snart kommer Frida. Jag sa att hon fick välja om hon ville ha julklappar nu eller senare. Julen är en axelryckning för mig. Då tyckte Frida att vi skulle fira fejk-jul redan ikväll. Så det står prinskorvar, köttbullar och rödbetssallad i kylen. Jag ska bara slå in julklapparna och tända doftljus.

Förresten dreglade jag över tangentbordet så att det kortslöts. Kärlek vid första ögonkastet glimrade till i Innocent Worlds nya klänning. OMFG VAPENSKÖLDAR!!!

Tröja, klänning: Innocent World
Bolero: Victorian Maiden
Strumpbyxor: H&M
Handväska: L'est Rose
Stövlar: Primark
Accessoarer: Vivienne Westwood, Glitter

1 comment:

  1. Min enda tanke är ju ung. att de srzly needs new model, deras klänningar ser inte så bra ut som de eg gör på en sån liten människa

    ReplyDelete