2008-10-31

Bytt är bytt.

Ibland har jag tur och hittar folk som vill byta grejer med mig. Det måste vara pålitliga personer, personer som jag handlat av tidigare eller som handlat av mig tidigare. Den här månaden har jag för ett par skor, ett halsband och en rosett bytt till mig:

RHS från Lolita Lola


Camé-rosetter från Metamorphose


Tröja från Baby the Stars Shine Bright

Med skorna fick jag dessutom ett handskrivet brev och ett foto. Ja, jag känner personen som skickat fotot, det är inte någon egotrippad random människa som skickar ut foton på sig själv till alla hon byter saker med. Jag tyckte det var mysigt, det är härligt att få paket som piggar upp en när man ligger hemma och är sjuk.


Jag slocknade och sov fyra timmar idag. Mitt på dagen, bara sådär. Då behöver kroppen vila. Jag fortsätter att knarka grönt te och Echinagard.

No comments:

Post a Comment