2007-06-26

Lucky pack-hysterin, del 4.

Jag och Josen körde ut Sara via MSN för att hämta paketen. Det här är vad vi fick!


Mitt paket: Marinblå a-linjeformad kjol, helsvart smockad empirskuren klänning, svartvitrandig t-shirt med rött tryck.


Josens paket: Cremevita mamelucker, svart kortärmad blus, svartvitrutig klänning.


Saras paket (modellat av henne själv!): Helsvart kjol, rödvit smockad empirskuren klänning, svarta mamelucker.

Jag har bytt min svarta klänning mot Saras rödvita. Den a-linjeformade kjolen är grymsöt men vad jag minns från sajten är den liten i storleken. T-shirten är jag mer än nöjd med, även om trycket är... bubbligt? ^^;



Jag är ganska nöjd med mitt paket, Josen är helt klart grymt nöjd med sitt och Sara turade ju som ett rent lottobarn och fick typ allt hon ville ha. :P
Det här gör vi om i vinter, brudar! Längtar redan till julens lucky pack!

2 comments:

  1. fast perkele, jag tror att i vinter får någon annan ha hand om beställningen! jag är ju dönervig fortfarande, det här var för mycket för mig XD

    men idag promenerar jag ut i min nya klänning och bloomers, aah <3 *nöjd*

    ReplyDelete
  2. Jag kan ta hand om julpaketen! Då har jag definitivt en dator. :P

    Ser fram emot att få mitt paket! Trodde aldrig jag skulle vilja sätta på mig en empirskuren klänning. XD

    ReplyDelete