2008-06-22

Metamorphose - Kors, special och nojja.

Nu har jag vridit och vänt på det här med special-seten som Meta släpper nästa vecka. Första provdockebilderna såg för jävliga ut. Som det brukar vara. Nu såg jag modellbilder med klänningarna och herregud, jag tror mitt hjärta sprängdes.


Det enda jag nojjar över är att Meta ska göra precis som med det marina setet; släppa en annorlunda klänning och kjol med likadant mönster. Tekniskt sett är det billigare att skaffa setet och göra om till en kjol om den där smockningen visar sig vara sjukligt osmickrande. Jag vill ju egentligen bara åt broderiet.

Jag är också lite nykär i det här silvrigt metalliga paraplyet. Äntligen en koordineringsutmaning. Jag föreställer mig strippskor i silver, vit peruk och feta silversmycken. Vad tror du?


Bilder © Metamorphose

No comments:

Post a Comment