2008-04-22

Svärburken svämmade över idag.


Nej, jag är inte så glad. Hela dagen har varit fylld av irritation och motgång. Speciellt irriterad blev jag på en gubbe som brölade "vem har sagt att NI får sitta HÄR?!" när han stormade in en timma för tidigt till sitt skift. Nyhetschefen skyllde ifrån sig på att informationen om att vi ska dela datorer med sportredaktionen inte nått fram till alla parter. Är det en ursäkt för att vara ohyfsad och börja ryta?

Som det ser ut nu ska jag vara i Stockholm fredag till söndag, sedan Stockholm igen onsdag till söndag. I helgen sticker jag till Stockholm för att göra ett jobb om SPX på Kulturhuset. Nästa helg är det lolitaforumsträff. Frågan är om jag ska stanna i Stockholm fram till nästa helg eller om jag ska åka till Kalmar emellan. Antagligen måste jag åka till Kalmar emellan. Det ser ganska dåligt ut om redaktionschefen är på vift i tre dagar. Det är också fruktansvärt jobbigt att slösa bort ett halvt dygn på resetid.

Tröja: Innocent World
Bustier: Emily Temple Cute
Kjol: K-Star
Strumpbyxor: H&M

6 comments:

  1. Jag hatar rytande jävla skitgubbar. Hatar hatar hatar.

    ReplyDelete
  2. ... så när du åker till Stockholm, sticker vi ner till Göteborg ... It's just not fair!

    ReplyDelete
  3. ... Du är i stockholm i helgen och vi får bara ett "kanske" :(

    ReplyDelete
  4. Sälen: Död åt skitgubbar.

    Catta: Näää men ni hade ju ensamrätt på mig hela tiden sist jag var uppe. ;)

    Chrull: Jag är i Sthlm i helgen men dessvärre har jag familytime på fredag när ni har inflyttningsfest. Men lördag är jag free for fun om jag får ta med mig min väninna från Kalmar!

    ReplyDelete
  5. Heeeela fredagen? >.<
    Kan du inte smita när barnen somnat? Då brukar det inte dröja länge innan föräldrarna också däckar! ^.^
    Dessutom bor vi ju supernära söder nu! *locka*

    ReplyDelete
  6. Heeeela fredagen? >.<
    Kan du inte smita när barnen somnat? Då brukar det inte dröja länge innan föräldrarna också däckar! ^.^
    Dessutom bor vi ju supernära söder nu! *locka*

    ReplyDelete