2007-09-18

Dagens outfit.


Igår undrade Anton vad jag ville bli när jag blir stor.
- Jag ska bli en regnbågshäst, sa jag.
- Vad fan är en regnbågshäst?
- En regnbågshäst har regnbågar till man och svans och när den galopperar blir det små regnbågar på marken.
- Och där den sprungit blir det sommar?
- Exakt.

Jag borde egentligen plugga men jag orkar inte. Tentan får bli vad den blir, jag har ingen motivation just nu. Jag vill gråta och kräkas om vartannat. Alltid lika härligt att ha mens.

Långtröja: H&M
Linne med krås: Red Label
Kofta: Black Peace Now
Kjol: Algonquins
Strumpbyxor: H&M, offbrand
Stövlar: Myrorna
Väska: Smyckeskrinet

4 comments:

  1. Fint mönster på strumpbyxorna! Mamma vill förresten att du hänger med på shoppingtur den 29:e, se om du kan komma loss!

    ReplyDelete
  2. Jahapp, varför ska allting hända den 29:e, ARGH! XD

    ReplyDelete
  3. o my. världens finaste ärmar på den koftan (blusen?)!

    ReplyDelete
  4. Blus, men man knäpper den framtill så den kanske räknas som kofta? Fast den är inte stickad. GAH!

    ReplyDelete