2007-07-11

Hemligheter.

Bakom mode finns regler, tankar och framförallt personer. Just de ingredienserna blir till en kaka som i lolivärlden hamnar i diskussionsgruppen Loli Secrets.

Anonyma bildposter med tillhörande hemlisar dyker upp varje vecka. Majoriteten av hemlisarna handlar om kroppsuppfattning, internetmobbing och regelkoderna som ingår i lolistilen. Det är också väldigt populärt att önska sig en loli-flickvän eller loli-kompisar.

Det här är några av mina favoriter. Jag håller inte med om alla. Det är diskussionerna kring dem som har varit intressanta.

2 comments:

  1. jag älskar loli-secrets. brukar också alltid läsa postsecret...
    har dock aldrig skickat in någon egen hemlighet.

    ReplyDelete
  2. Jag har skickat in en hemlis. *ooohsneaky!* Nu nöjer jag mig med att läsa alla andras, bwahah!

    ReplyDelete