2007-07-05

Skor, skor, skor - Metamorphose.

Ok, alla vet att jag älskar skor vid det här laget. Jag behöver verkligen INTE ett par nya skor men jag älskar att titta och drömma och fantasimatcha.


De här skorna liknar mina allra första gothloliskor. Jag hittade dom på Ebay för 200 kr. Jag hade dom så länge att jag till slut växte ur dom och motvilligt sålde dom på Tradera för ett par månader sedan. Jag saknar dom och skulle vilja ha ett par likadana igen.


Jag gillar 50-talsvibbarna jag får av de här skorna. Svartvitt är en klassisk kombination men samtidigt känns det nästan för uppklätt på något sätt.


Jag tänker bara på en sak; Mana. Och det menar jag inte på ett positivt sätt. Samtidigt är det någonting som tilltalar mig med dom här skorna. Jag vet inte om det är

Bilder © Metamorphose

No comments:

Post a Comment