2009-04-17

Jag var lika slutkörd som jag såg ut.


Igår hade vi intensiv workshop på jobbet. Jag åkte hem med snustorr mun, fnasiga läppar och lätt bultande huvudvärk. Och så blåste det motvind också. Lite kallare motvind än vanligt men det kanske var jag som var överkänslig.


Idag upptäckte jag att min lugg börjar bli emolång.

Om ett par timmar kommer Frida för att dricka champagne, äta jordgubbar, gå på makeuprådgivning, äta ute och dricka i solen. Hela helgen.

Överst: Jacka - Cheap Monday, fuskpälsscarf - Victorian Maiden, klänning och kofta - Innocent World, väska - Lést Rose, strumpbyxor - Åhléns, skor - Ellos, diadem - Glitter.
Nederst: Diadem - Glitter, t-shirt - Monki, klänning - CottonClub, kofta - H&M.

1 comment:

  1. Ja, du har riktig ponnyman. Tänk om en annan hade hårstrån som faktiskt syntes och existerade. :P

    ReplyDelete