2009-01-03

Mina bidrag till Årets Mest Osmickrande Porträtt.

Man lägger helst inte upp osmickrande bilder på sig själv. Man lägger upp femtioelva snarlika MySpace/bilddagboks/ego-bilder istället. Man tar bort taggar på osmickrande bilder på sig själv på Facebook. Man tar sedan bort eller ignorerar kommentarer som "Du ser inte alls ut sådär i verkligheten!".

Så här har ni. De mest osmickrande bilderna som tagits på mig under 2008. Såhär ser jag ut i verkligheten!

Nyårsfesten 2008. Tydligen är papaya och latexhandskklämmande en perfekt kombination. För det är vad jag gör. Klämmer på en latexhandske. Jag lovar!

Det skulle ha blivit en fin bild, tyckte Frida. Men det är ju ingen utmaning, tyckte jag.

Mitt körsbär ramlade av och ner på golvet! Såhär ledsen blev jag då.

Inflyttningsfest med nördtema. Vad fan var det i den där vattenpipan egentligen?

No comments:

Post a Comment