2008-04-23

Flyyyt.


Jag drömde hysteriska mardrömmar inatt om allt som hände igår. Idag återställdes min karma till plus. Allting som var skit igår har ordnat sig.

Prototypen till layouten blev klar idag och allting blir mer överskådligt och greppbart. Jag fiskade och fixade nödvändiga kontakter. Bland annat gratis hår och sminkning på frisörskolan till ett artikeluppslag! Vi fick höra att vi var den mest ambitiösa projektgruppen som Östran hittills haft i samarbete med högskolan.

När jag kom hem låg ett kuvert på mattan med besked om semesterersättning. Weee!!! Den kommer gå raka vägen till räkningar. Buuu!!!

Nu sticker jag iväg till speeddejting på Kåren. Jag måste ju testa innan jag uttalar mig om det.

Tröja: Innocent World
Klänning: Visible
Strumpbyxor: H&M
Strumpor: Moi meme Moitie
Skor: Black Peace Now
Diadem: DessertRose
Halsband: Suppurate System

No comments:

Post a Comment