2007-08-06

I väntan på att tvätten ska torka...

... surfar jag runt på lolitaforumen. Bland annat på försäljningsforumet där en tjej postar sin jävla kjol för femtiotolfte gången. "Snälla köp, jag har sänkt priset!" skriver hon.

Har det någonsin slagit bruden att om ett plagg inte säljer efter andra gången kommer det antagligen inte sälja den tredje, än mindre den fjärde eller femte gången. Det är ingen som vill ha skiten, ok?

I sådana här lägen (och speciellt vid den här tiden på dygnet) förstår jag var alla hatgrupper med lolitainriktning kommer ifrån. Jag är trött, otroligt uttråkad och lättirriterad. Speciellt på människor som uppenbarligen inte tänker längre än näsan räcker eller hjärnan orkar. WHINE!!!

Jag vill snabbspola framåt fem timmar så att resan till Stockholm börjar.

No comments:

Post a Comment