09 februari 2008

Dagens sysslor.


Att göra:
x posta paket
x köpa batterier
x köpa knappar
x ta en semla och kaffe
x testa om jag kommer undan med barnbiljett på bussen ännu en dag!

Jag vet att jag skickade till Lithia, men kan man paketera Traderasålda varor i Systemetkassar? Det känns lite tacky och samtidigt är de i perfekt storlek att skicka saker i. Jag återanvänder alltid plastkassar till paketering.

Blus, hatt: Innocent World
Cardigan: Black Peace Now
Kjol: Metamorphose
Strumpor: offbrand
Halsband: Suppurate System

2 kommentarer:

  1. det är litet tacky men vafan, det funkar. De har snygga färger också! ;D
    Jag slår alltid in saker i mitt bruna ikeapapper (när jag inte skickar i påsar). Nu håller mitt papper på att ta slut... needs to go to ikea.

    Det är jättekul att du använder kjolen f.ö :D

    SvaraRadera
  2. Äh, jag får väl hålla mig till att skicka grejer till polare i Systemetkassar. De är helt odugliga som soppåsar, storleksmässigt alltså.

    Klart jag använder kjolen! Den är skitfin ju.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin