08 januari 2010

Winner of New Years giveaway is...


... Madeleine Wiberg!


Det här är Madeleines nyårslöfte:
"Att bli modigare och kunna ta mig framåt inom konstbranschen!"

Grattis Madeleine och lycka till med nyårslöftet! Du bör ha ett mail i inkorgen. Skicka mig din adress så snart du kan så skickar jag kalendern. :)

De flesta av er vill stärka era självförtroenden, bli hälsosammare på olika sätt och utöka era lolitagarderober i år. Några andra nyårslöften är:

Cornelia:
"Jag ska åka som utbytesstudent till Japan i slutet av detta år och mitt nyårslöfte blir att spendera så mycket tid som jag kan med min underbara familj (aka. min vänner <3), jag älskar dem så mycket och kommer sakna dem varje sekund jag är i Japan. Jag vet likaså att de kommer att sakna mig men de accepterar verkligen att detta är någonting jag verkligen vill göra, så de stöttar mig till 100%. Klart det finns facebook och bloggar osv, men jag ska krama och pussa på dem lite extra varje gång vi ses år 2010 <3"

Oda Borg Sortland:
"Stop walking straight past representants for various charities on the street. Rather I will listen to them and help them with a little money."

miss m:
"Vara mer självisk.
Det låter ju inte särkskilt bra sådär sagt, men låt mig förklara. För mig betyder att vara mer självisk att ibland kunna vara barnslig och övermodig. Att göra spontana beslut utan att tveka. Att känna mig stark och överlägsen. Att skratta för högt, gå i regn utan paraply, stanna hemma hela dagen för att på tecknade barnserier... att göra allt det som är barnsligt och som jag nu som "vuxen" anses vara för gammal för.
Ibland måste man vara lite självisk för sin egen skull. Därför betyder det nya året för mig en ny möjlighet att göra saker som andra kommer att titta ner på mig för, oberoende av vad det tänker."


Lycka till med era nyårslöften allihopa!

Mitt nyårslöfte blir att göra 2010 mer fab och awesome än vad 2009 var. Det ska jag nog lyckas med. ;) Om jag får ett nytt jobb ska jag ta det där förbaskade körkortet också. Nu får det vara slut på latmaskandet.

Tillägg:
Jag upptäckte just att Baby har kalendern till salu på hemsidan nu så om du inte vann så kan du köpa dig en egen kalender. Eller så kanske du vill ha fickdagboken?




Congratulations Madeleine on winning the prize!

Madeleine's New Years resolution is to "be braver and succeed within the art world!".
My New Years resolution is to make 2010 more fab than 2009. I think I can do that. ;) If I get a new job I'll take my drivers license once and for all. No more excuses.

Thanks everyone for your New Years resolutions and best of luck with them.

Edit: I just noticed that Baby has put the very same calendar up for sale on their website now. So if you didn't win you can get your own. There's also a planner available.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin