2010-01-04

Psycho kittens from Innocent World are back!

Du vet att det är vår när Innocent World tar fram sina psychokattungar. AKTA DIG. De kommer att hypnotisera dig och äta upp din hjärna. Kolla blickarna! ARGH!!! Du gör bäst i att gömma dem under blottarrocken, eh, jag menar, den nya vårkappan. Eller varför inte det nya kavajsetet.
Armbandsuren (nedersta högra hörnet, bild 2) verkar jättesöta men annars är de nya prylarna rätt blahablaha.








You know it's spring when Innocent World brings the psycho kittens. Watch out, they're going to hypnotize you and eat your brain, ARGHHH!!! You better be hiding them under the new coat or jacket set. I like the watches but otherwise the new stuff is pretty meh.

Images scanned from KERA vol 2 2010 by electroxcuute@LJ

5 comments:

  1. I'm not liking the blouse sleeve length, puffy 3/4 sleeves just look strange to me. The kitten prints are cute, but, as you said, they're a bit meh. Maybe in a darker color, where the print can really stand out, they would look more impressive?

    ReplyDelete
  2. I just don't wear animals on my clothing, no matter what colourway. And as soon as I wrote that I remembered there are lions on my emblem print JSK and I have a circus animal JSK, haha!

    ReplyDelete
  3. Hoppashoppashoppas att psykkattplaggen görs i mörkare färger också. Pasteller från topp till tå funkar bara inte på mig, tyvärr.

    Om inte annat så kommer jag försöka lägga vantarna på lådorna längst ner på mittenbilden. Söta!

    ReplyDelete
  4. IW brukar nästan alltid släppa alla plagg i svart men eftersom det är ett vårplagg så är det ju lite osäkert. Den blå skulle vara fin på dig annars, tycker jag.

    ReplyDelete
  5. Psykokatter klarar mig utan, men klockan och vårkappan, de känner jag på mig att jag kommer vilja ha!!

    ReplyDelete