09 januari 2010

In the process of moving.


Ja hörrni, nu är jag banne mig trött. Jag har länge velat byta bloggverktyg och suktat efter Wordpress så nu har jag gjort slag i saken. Det blir en ny domän, ett nytt namn och ett nytt utseende.

I skrivande stund pillar jag med den nya platsen och jag borde inte vara uppe så sent och ändra för jag vet att jag bara slarvar mer då. Samtidigt är det så sjukt kul att tweaka och koda så jag kan inte låta bli.

Bloggen kommer att vara stillastående under helgen för att jag ska kunna presentera den nya sajten för er till på måndag. Kanske söndag... ;) Ses snart!

Uppdatering:
Usch, det är mycket att göra och tänka på när man ska flytta. Om du följer mig på Twitter så har du nog sett hur mycket jag har svurit det senaste dygnet. Flytten kommer att ta längre tid än vad jag trodde så håll ut!




I'm moving! New domain, new server, new name, new layout. This blog will be a bit quit during the weekend but I'll hopefully be ready to announce the new place by Monday. Maybe Sunday... ^^

Update:
If you are following me on Twitter you can see how it has been with working on the move. It's not an easy task so it might take longer than expected. I hope you will be patient with me. :)

Image © weheartit

4 kommentarer:

  1. Spännande, spännande!

    SvaraRadera
  2. Där ser man! Ska bli kul att se den nya layouten! Jag gillar dock ditt namn supermycket men jag litar på att du kommer på nått minst lika bra! :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tack! ^^ Jag har flyttat nu till -> http://paperlace.se

    SvaraRadera
  4. Och nu är spänningen över! ;) http://paperlace.se

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin