01 januari 2010

Happy New Year contest: win a Baby the Stars Shine Bright 2010 calendar

Jag välkomnar det nya året med en ny utlottning. Den här gången kan du tävla om att få en Baby the Stars Shine Bright-kalender för 2010. Kalendern följde med som en gratisgåva från Baby om man handlade över en viss summa från dem under hösten 2009. Kalendern gick alltså inte att köpa direkt över disk och tillverkades i begränsad upplaga.

Varje månad har ett nytt vackert motiv och såhär ser januari månad ut. Du får delta i tävlingen och vinna kalendern om du vill se hur resten av året ser ut. ;)

Så deltar du i utlottningen:
Lämna en kommentar och berätta vad du har för nyårslöften inför 2010. Kom ihåg att lämna ditt namn och din mailadress också. Alltså inte din riktiga adress, utan din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.
Tipsar du om tävlingen med länk i din blogg, din bilddagbok eller på din Twitter så får du en extrachans att vinna. Kom ihåg att lämna länk direkt till inlägget på din blogg/bilddagbok/Twitter. Om ditt inlägg är låst för allmänheten kommer det inte att räknas, jag måste kunna se inlägget. Även om du tipsar på flera olika ställen ger det dig bara en extrachans.

Utlottningen avslutas den 7 januari och är enbart öppen för skandinaviska deltagare. Lycka till!


Tävlingen är avslutad!
Vinnaren är utsedd.




I welcome the new year by holding a contest. This time you can win a calendar for 2010 from Baby the Stars Shine Bright. This calendar was a free gift with purchases made during the autumn, came in a limited quantity and wasn't available for sale.

All you have to do to enter is answer this question:
What are your new years resolutions?

Leave your answer in a comment to this entry. Remember to leave your name and your e-mail along with the comment so that I can contact you if you win. You'll get an extra chance of winning if you spread the word on this contest with a link through your blog or Twitter. Just remember to give me the link! :)

This giveaway ends at January 7 and is only open for Scandinavian residents.


Contest is over. The winner is here.

5 kommentarer:

  1. My names Mico (its latin for sparkle). Well thats the name I'm changing it to when I can and the name I use online so my father can't find me.
    My email is the_mini_charlotte@hotmail.co.uk (That doesnt hint my real name at all XD)
    My resolutions are:
    To grow (height wise not the other way XD)
    To get more lolita outfits
    And to take better care of my hair

    SvaraRadera
  2. Mitt nyårslöfte för 2010?

    Vara mer självisk.


    Det låter ju inte särkskilt bra sådär sagt, men låt mig förklara. För mig betyder att vara mer självisk att ibland kunna vara barnslig och övermodig. Att göra spontana beslut utan att tveka. Att känna mig stark och överlägsen. Att skratta för högt, gå i regn utan paraply, stanna hemma hela dagen för att på tecknade barnserier... att göra allt det som är barnsligt och som jag nu som "vuxen" anses vara för gammal för.

    Ibland måste man vara lite självisk för sin egen skull. Därför betyder det nya året för mig en ny möjlighet att göra saker som andra kommer att titta ner på mig för, oberoende av vad det tänker.

    SvaraRadera
  3. Evelina/frytsa7 januari 2010 14:37

    Jag ska fortsätta att förbättra mina sömnvanor! Jag har redan kommit en bit på vägen, men det finns mycket kvar att göra!
    Sedan skulle jag kunna skriva mycket mer, men det gör jag inte, för det är lika bra att man konentrerar sig på en sak i taget, annars kan det bli för mycket att tänka på! Dessutom får man ju så mycket mer energi från att vara utsövd att mycket av det andra går av sig själv!

    SvaraRadera
  4. Mitt första löfte blir att bli mer aktiv i skolan. Jag har bra betyg, men lärarna säger att jag har blivit mindre koncentrerad. Jag vill inte mista bra betyg nu när jag ska söka in till Gymnasiet ju-

    Mitt andra blir sova bättre. Försöka gå och lägga mej tidigare och gå upp tidigare.

    Mitt tredje blir att inte sitta så mycket vi datorn ^^

    SvaraRadera
  5. Som vanligt blir det att träna mer :P
    men även har jag lovat mig själv att skämma bort mig med saker jag vill ha... så om jag hittar en super vacker klännig ska jag köpa den även om den är lite dyr. Även att beställa skivor och andra saker från japan som jag har varit för snål för att göra innan :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin