21 december 2009

Your other left's Christmas giveaway: Hello Kitty makeup bag with contents


Jag rensade i sminkhögen och insåg att jag har för mycket prylar som jag inte använder. Så jag tänkte ha en liten utlottningstävling lagom till jul och nyår!

Det här kan du vinna: (ja, allt på bilden går till en lycklig vinnare!)
H&M Hello Kitty sminkväska
NYX glittrig ögonskuggepalett x 2 (Bronze Goddess, Surreal)
NYX silverglittrig eyeliner
Blåglittrig eyeliner
NYX lös pärlemoögonskugga x 3 (mittenbehållaren heter Mink Pearl, namnen på de andra två finns inte kvar)
MAC ögonskugga x 3 (Soba Satin, Deep Truth Frost, Parsley Sage Satin)
Parfymprover x 2 (Secret Obsession by Calvin Klein, Daisy by Marc Jacobs)
Victoria's Secret duschkräm och bodylotion (Delicate Petals)
Nivea hårschampoo Cacao Explosion för färgat och/eller brunt hår
Lösfransar med glitterpaljetter från en 100 yen-butik i Tokyo
Make Up Store lösfranstång
Paris Kids hårsnodd
Örhängen x 2 (Paris Kids, Gina Tricot)

Ögonskuggorna är använda några gånger men jag använder mig alltid av borstar som rengörs efter varje gång jag har sminkat mig. Eyelinerserna är använda en gång vardera. Metallicögonskuggorna är aldrig använda, en behållare är inte ens öppnad. Allting annat är nytt och oanvänt.

Så deltar du i utlottningen:
Lämna en kommentar och berätta vilken skönhetsprodukt du inte kan leva utan. Är det en parfym, en hudkräm eller frisk luft och sunt förnuft? Kom ihåg att lämna ditt namn och din mailadress också.
Tipsar du om tävlingen med länk i din blogg, din bilddagbok eller på din Twitter så får du en extrachans att vinna. Kom ihåg att lämna länk direkt till inlägget på din blogg/bilddagbok/Twitter. Om ditt inlägg är låst för allmänheten kommer det inte att räknas, jag måste kunna se inlägget. Även om du tipsar på flera olika ställen ger det dig bara en extrachans.

Utlottningen avslutas den 27 december. Lycka till!


Tävlingen är avslutad.
Se vem som vann!





I'm doing a make up giveaway with stuff that I've barely or never used. Everything on the picture is what you can win if you answer this simple question:
Which beauty product can you not live without?

Leave your answer in a comment to this entry. Remember to leave your name and your e-mail along with the comment. You'll get an extra chance of winning if you spread the word on this contest with a link through your blog or Twitter. Just remember to give me the link! :)

This giveaway ends at December 27 and is only open for Scandinavian residents.


The giveaway has ended.
See who won!

19 kommentarer:

  1. Jag kan inte leva utan täckstiftet :) Har genomskinlig hy så jag ser konstant trött ut om jag inte använder det(blå under ögonen), och jag vill inte sola solarium eller färga ansiktet på annat sätt eftersom huden åldras i förtid av det!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte leva utan en bra sminkbortagningsprodukt. Just nu så testar jag lite olika men Olay's är riktigt bra har lite svårt för de som är mer som en toner än en kräm.

    Är det en extrachans per person eller om man har twitter, bdb och en blogg blir det tre extrachanser?

    Men här är mitt blogg inlägg iaf http://kimsantipsar.blogg.se/2009/december/do-they-know-its-christmas-time-at-all.html

    SvaraRadera
  3. I really can't live with out two products. That is liquid eyeliner and my diorshow mascara. Two simply things that transform my look in to something more special :)

    SvaraRadera
  4. Jag lever utan en rosa hårsnodd, så jag väljer Paris Kids hårsnodd ^^

    Ylva Nyberg

    Grinnekullegatan 239
    417 42 Göteborg

    SvaraRadera
  5. Kimsan: Det vore trevligt om du tipsar om tävlingen på flera ställen men det är fortfarande bara en extra vinstchans. :)

    YlvA: Du är medveten om att vinstpotten innefattar allt som finns på bilden?

    SvaraRadera
  6. Hmm : D det här var svårt men skulle nog inte kunna leva utan mascara eftersom har små asiat ögon XD och blir mycket snyggare med lite mascara på fransarna ^^ . Vilken skönhets produkt kan inte du leva med : P ?

    / Laxhmi Lundell lundell.laxhmi@gmail.com ^^

    SvaraRadera
  7. Vatten! Jag tvättar bort de överblivna sminket och smutsen, tvättar kläderna i det, flottet i håret.. jaa allt.. Vatten är den ända skönhets produkten som jag inte kan vissats ute utan att ja kört på mig inan (duchat)<3
    Mvh Kimm

    Baby_utter@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Mitt röda läppstift från Clinique. Det är underbart och även om det är grått och hemskt ute sätter det en färgtvist tll den tråkga dagen. Håller flera timmar, vilket är otroligt. Tillsammans med rött nagellack är det helt underbart!

    Dessutom tycker jag att klänningar borde räknas som en skönhetsprodukt, eftersom man blir så otroligt vacker i dem och de sätter en guldkant på tillvaron. Det finns inget finare än att dansa runt, runt, runt i fina börjande käningar, rött nagellack och rött läppstift till vacker indiepop.

    E-mail var det också. amandas.jp[at]skola.pysslingen.net :)

    SvaraRadera
  9. Jag skulle inte kunna leva utan kajal. Utan den ser mina ögon väldigt konstiga, behöver kajalen för att få till en snygg linje under ögonen.

    Eyeliner är väl nästan samma sak då förutom att eyeliner är flytande, men tycker eyeliner smetar enklare och jag måste göra om mycket om man inte kan riktigt. Fast jag kanske bara behöver öva.

    Här är en länk till min blogg där jag laggt upp om din giveaway: http://devilishis.blogg.se/2009/december/christmas-giveaway-av-your-other-lefts.html
    (ska vi säga om vad vi inte kan leva utan på inlägget också eller bara här?)
    Och min mail: devilishis@hotmail.com
    Hoppas du "reconsider" mig!
    Ha en good jul!

    SvaraRadera
  10. jag tänker inte säga basgrejer för de är så självklara för mig XD

    men lösögonfransar, jag klarar mig inte utan ett par, jag som trodde det var jättesvårt och obekvämt att ha dem innan men nu...herregud de har blivit som en del av mig.

    Så jag skulle vilja ha lösögonfransarna, för jag har letat efter ett par med glitter på :D

    bua358[at]hotmail.com
    och lämnar en till kommentar om jag skriver om det i min blogg :D

    SvaraRadera
  11. Jag skulle inte kunna leva utan mascaran. Det är något jag använder varje dag. För mina ögonfransar är så korta och... osvarta. xD Har inte så mycket mer smink, det är för dyrt. Så det finns väl inte så mycket jag som jag inte kan leva utan, hihi. :) Väldigt snällt av dig att lotta ut så mycket smink. :) Länkar till din utlottning på min blogg: http://mharya.blogg.se/2009/december/utlottning-av-massa-smink.html#comment
    Om länken inte funkar kika in på www.mharya.blogg.se och kolla under kategorin Övrigt så ska det finnas där. :)

    SvaraRadera
  12. Mascara är ju det självklara svaret, men jag kan inte heller klara mig utan en primer. Ögonskuggan lägger sig i veck på några sekunder utan den ^^'

    Jackie, vjackiev at gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag kan inte leva utan mitt Silk Dust-puder från Everyday Minerals. Det är världens bästa löspuder som verkligen får min feta hy att hålla sig matt under nästan en hel dag, och får allt smink att bara sitta bättre, det rinner inte av efter halva dagen som det annars gör utan Silk Dust. Tyvärr har den utgått ur EM's sortiment, så jag håller alltid ögonen öppna på ebay och tradera för att kunna bunkra upp ett lager, och lyckades faktiskt snappa åt mig en på tradera förra månaden! :D Så nu kan jag återigen (och äntligen) få perfekt hy en tid framöver.
    /Anna (electrohoney@hotmail.com)

    SvaraRadera
  14. Aww, too bad it is not open all over. I would be willing to pay the shipping if I won! Cute stuff, though.

    SvaraRadera
  15. rosetto89: Jag postade mina livsnödvändiga skönhetsprodukter här. ^^

    Juli~: Om du vill säga vilket smink du inte kan leva utan i din egen blogg så får du det förstås men det är inget krav. :)

    Unni: Utlottningen gäller hela paketet, bara så att du vet. :D

    sugoishii: Sorry dear! I want to do something special for the Nordic countries for once. :)

    SvaraRadera
  16. Jag är lite smått beroende av att tvätta ansiktet med nån gegga innan jag går och lägger mig. Min favorit hittils är 2-in-1 wash/mask krämen från Neutrogenas serie visiblyclear, som finns på apoteket.

    Jag har länkat på min bilddagbok: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0

    Min e-post: asapalmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag kan helt enkelt inte leva utan Kryolans "transparent puder" Det är löspuder och gör huden helt sidenlen och matt, man kan gå nästan hela dagen utan att behöva bättra på och den finns i en så ljus nyans så att även jag som brukar ha problem med att hitta puder i en nyans som passar mig kan ha den.

    SvaraRadera
  18. Jag sminkar mig tyvärr inte TT_____TT, men jag kan inte leva utan Niveas Young serie, komplett med rengöring, återfuktande, scrub och toner!(^o^) Ett mirakel för min hud, som aldrig vill som jag vill >_>

    SvaraRadera
  19. Definitivt, mitt självförtroende.
    Att veta att man är snygg, även om man bara är på väg till tvättstugan i pyjamasbyxor, är värt mer än alla sminkprodukter i hela världen. Och att veta att man inte bryr sig ifall andra tycker man ser konstig ut, för själv trivs man fullkomligt med sig själv.
    Jag är själv väldigt glad att jag är såpass säker på mig själv att jag inte behöver smink för att gå ut. Jag önskar att alla kände så, det skulle göra detta till en bättre och gladare värld.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin