27 december 2009

Winner of the Christmas giveaway is...


... Alice!


Vinnaren lottades fram med hjälp av Random.org och Alices kommentar var:

Något jag inte kan leva utan är helt vanligt lypsyl eller vaselin, för torra, spruckna läppar är det väl ingen som vill ha! Just att det inte ger någon färg tycker jag är helt suveränt eftersom jag verkligen gillar min läppfärg! :D


Grattis Alice, jag mailar dig inom kort och skickar iväg paketet till dig när jag har fått din adress. :)

Andra tänkvärda bidrag var dessa:

Dessutom tycker jag att klänningar borde räknas som en skönhetsprodukt, eftersom man blir så otroligt vacker i dem och de sätter en guldkant på tillvaron. Det finns inget finare än att dansa runt, runt, runt i fina börjande käningar, rött nagellack och rött läppstift till vacker indiepop.
/ Amanda


Vatten! Jag tvättar bort de överblivna sminket och smutsen, tvättar kläderna i det, flottet i håret.. jaa allt.. Vatten är den enda skönhetsprodukten som jag inte kan vistas ute utan.
/ Kimm


Och så en kommentar som jag ser som en självklar grundsten för alla:

Definitivt, mitt självförtroende.
Att veta att man är snygg, även om man bara är på väg till tvättstugan i pyjamasbyxor, är värt mer än alla sminkprodukter i hela världen. Och att veta att man inte bryr sig ifall andra tycker man ser konstig ut, för själv trivs man fullkomligt med sig själv.
/ Evelina


Tack för alla bidrag! Håll utkik för snart kommer det en ny tävling som är mer lolitaspecifik. ;) Nyfikna nu?




Congratulations Alice for winning the Christmas giveaway!

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin