04 december 2009

Spending the weekend in Stockholm, BRB.

Usch, den här veckan har jag inte varit pepp men nu är det helg och jag är i Stockholm. <3


Imorse fick jag en fin present av Kalle: NES-emulator med en hel drös av roms till jobbdatorn. Farligt för produktiviteten.


Väl i Stockholm mötte jag Sara på Arlanda och vi tog varsin varm dricka på Waynes. Jag tycker fortfarande att det är dumt att baristas i Stockholm gör skillnad på chaiTE och chaiLATTE när chai egentligen bara är en sak: varmt kryddat te med vispad mjölk.


Efter en kort visit hos Fina blev det Idol-kväll hos familjen med hemmagjorda irish coffee.

Imorgon lördag blir det lolitabrunch och lägenhetsvisning. :)

- Mobile blog entry from my iPhone:
This week haven't been the best but now it's weekend and I am in Stockholm!
My co-worker Kalle gave me a present this morning. It was a NES emulator with roms so I can play old games on my work computer. Kind of risky for the productivity level...
I went to Stockholm after lunch by flight and met up with Sara. We had a coffee, I went to Fina for a quick visit and landed at my family's home for an evening of dinner, Swedish Idol and irish coffee.
Tomorrow I will go to the lolita brunch and I will be looking at an apartment. <3

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin