16 december 2009

Full trailer and new screens of Alice in Wonderland 2010.

Jag hittade den nya trailern för Alice i Underlandet. KÄNNER NI PEPPEN??!!!!"!""!"22

Kan du inte se trailern? Titta på YouTube.

Det här är min favoritdel i hela trailern. Jag blir avundsjuk och vill också färdas på ett brätte.

Alice i full rustning? JA TACK. Den Vita Drottningen är också onådigt vacker.




I found the latest Alice in Wonderland trailer. My favourite part of the trailer is where Alice travels on the Mad Hatters hat. I want to travel like that too. Also, Alice in full armour? HELL YEAH!

Images from Slashfilm.com, full trailer from Slashfilm.com as well.
Everything found through @excoriate_ and @slashfilm on Twitter.

5 kommentarer:

  1. DEN HAR PREMIÄR PÅ MIN FÖDELSEDAG 8DDDDDDDDD

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig födelsedagspresent!

    SvaraRadera
  3. Ohboy Ohboy!!! jag är bara lite orolig för premiärdatumet! jag har ju lite planer på att vara i tokyo då, men hur går det då med våra planer på att gå på premiären??

    SvaraRadera
  4. Kan du inte så kan du ju inte. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin