25 december 2009

Christmas Eve aftermath and look what I got!

Äntligen är julhelvetet över för det här året. Efter julklappsutdelningen och Kalle Anka var jag tvungen att ta en powernap för att orka med resten av kvällen. Sedan började magen krumbukta sig, dels av all mat jag proppat i mig men också av stress. Allt blev mycket bättre när jag hjälpte kidsen att lägga deras tusenbitarspussel.

I julklapp fick jag Mad Men säsong 1 och 2 som jag önskade mig. Jag fick också Harajuku Lovers-parfymen LOVE som jag inte hade önskat mig men som familjen tyckte att jag skulle ha för att det var min stil. Helt rätt! Jag stod ju och velade i Köpenhamn i somras och beslutade mig för G då.

- Barnen (mina kusiner) fick välja vilken som liknade dig mest, sa min faster.
Mina kusiner är 8 och 10 år gamla. Sötnosar! LOVE doftar pomelo, ros, vanilj och orkidé. Den är lite i sötaste laget för mig men funkar bra när vaniljen har avdunstat och rosen tagit över.

Hoppas att ni blev nöjda med er julafton och att ni fick vad ni önskade er.




Christmas is finally over. I had to take a powernap to get my energy back and during the evening my stomach gave up on me. I ate too much but I was stressed too. Everything felt better when I helped my cousins with their 1000 piece puzzle.

Under the tree for me this year was Mad Men season 1 and 2, which I had wished for, and Harajuku Lovers LOVE perfume, which I hadn't wished for and was a fab surprise. My cousins (8 and 10 years old) picked the bottle they thought resembled me the most. So cute! I bought G in Copenhagen this summer so they will go well together in my perfume collection. LOVE smells of pink pomelo, rose and creamy vanilla orchid.

I hope your Christmas has been nice and that you got everything you wished for too.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin