02 december 2009

Blog recommendation: 500 Pieces of Prudent Advice for my Baby Daughter


Ibland vill jag bara nicka och hålla med och tänka; "just precis!"
Då går jag till 500 Pieces of Prudent Advice for my Baby Daughter.
Jag är inte bloggägarens dotter. Jag är inte heller något spädbarn. Men råden, citaten och de andra fyndigheterna som finns i den här bloggen är alldeles... underbara. Och tänkvärda. Och fantastiska.
Så läs bloggen. Är ni snälla. Tack.




Wonderful, cute and lovely advice are given on 500 Pieces of Prudent Advice for my Baby Daughter. I'm not the blog owner's daughter and I am certainly not a baby but there are a lot of entries worth thinking about, nodding your head to and saying "mmm!" to.
Just read it. Now. Please. Thanks.

3 kommentarer:

  1. Great link! Thank you for it, I shall be going through it for a while!

    SvaraRadera
  2. Åh det va allt en fin blogg det.
    Tack! Ja, det är mycket möjligt att det är något hopkok, men precis som du säger, det är inget man behöver lägga ner stor vikt vid. Det va precis det ja kände, ringningen och skärningen känns väldigt baby! Älskar klänningen oavsett!

    SvaraRadera
  3. Caro-chan: Please do, it's such a lovely blog. :)

    Cissi: Och den passar dig så fint! Klänningen dårå.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin