21 december 2009

The beauty products I can't live without.

Eftersom ni berättar för mig vilken skönhetsprodukt ni inte kan leva utan i min jultävling så ska jag självklart berätta vilka skönhetsprodukter jag inte kan leva utan.


MAC Antiquitease: Royal Assets 6 Metallic Eyes A/W07
Det här är det bästa ögonskuggesetet jag någonsin har köpt. MAC är ju fab per automatik och den här färgskalan funkar bra till vardag som kväll. Min favoritskugga är Honeylust, en varmt skimrande guldton som jag inte får ha ifred om jag lämnar den framme i ett sminkgalet sällskap.


IsaDora Colourful Eyeliner
Jag har använt flera olika flytande eyeliners men jag kommer alltid tillbaka till IsaDora. Den är billig, lätthanterlig och enkel att måla både tjocka och tunna linjer med. Filtspetsen är som en pensel och ligger fint i handen.

Vill du ha en chans att vinna en Hello Kitty-sminkväska fylld med prylar från MAC, NYX och andra märken? Berätta vilken skönhetsprodukt du inte kan leva utan senast den 27 december.




Since you are telling me which beauty products you can't live without in my Christmas giveaway I'll tell you which beauty products I can't live without.

MAC Antiquitease Royal Assets 6 Metallic Eyes - all these shades are perfect for daywear as well as evening wear. My favourite shade is Honeylust, the warm golden glimmery shade that my friends just can't keep their hands off.

IsaDora Colourful Eyeliner - of all the times I have tried different eyeliners I always come back to IsaDora's. It's cheap, it's easy to work with and the tip is like a brush so it's simple to paint thin and thick lines in one stroke.

Want to have a chance of winning the awesome Hello Kitty makeup bag filled with contents from MAC, NYX and more? Just enter the contest before December 27th and tell me which beauty product you can't live without. Only open for Scandinavian residents though, sorry!

Photos from 4C2 Store and Damernas Värld

2 kommentarer:

  1. That eyeshadow pallet is beautiful! I was actually looking at the lipgloss pallet in that case the other day and wishing I needed lipglosses so I could buy it. Now that I know it comes with eyeshadow... well, I always need more eyeshadow.

    SvaraRadera
  2. I haven't tried the other palettes but this one I certainly can' live without.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin