23 december 2009

All packed and ready to go.

Julklappar - check!
Packning - check!
Handväska - check!

Mesta delen av onsdagen (idag ju, med tanke på vad klockan är) kommer jag att sitta på en trång och illaluktande buss som går mot Stockholm. Jag har inte bestämt mig om jag ska orka släpa med mig tegelstenen till laptop eftersom allt livsnödvändigt finns i min iPhone. Förutom Dragon Age: Origins.

Jag har med all säkerhet glömt någonting som jag kommer att tjura över när jag väl är framme. Det brukar oftast vara tandborsten eller hårnålar eller strumpor. Min största tabbe någonsin var att glömma julklapparna den första terminen jag bodde i Kalmar. Det händer inte igen kan jag ju säga.


- Mobile blog entry from my iPhone: I am packed and ready to go. I've probably forgotten something as I always do but as long as I don't forget the Christmas gifts (it has happened) it's alright. The bus leaves early tomorrow. In about 8 hours to be exact. I need to sleep. X_x

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin