17 november 2009

AHMAGAsaki am I dead tired and crosseyed but I am still UPDATING.

Det blir ett kort blogginlägg idag med.
Jag "sov" i knappt tre timmar, gick upp vid kvart i fyra på morgonen och kröp på det första tåget ner mot Kalmar. Vid tiotiden var jag framme och blev hämtad av Kalle vid stationen och körd direkt till jobbet. Vid lunchtid sa Kalle "vi gör det vanliga, va?" och ni vet ju vad det betyder.


Sitta i bilen, röka Cohibas och dricka kaffe. Jag vet, jag ska inte röka, men gudarna ska veta att den där cigarillen var välbehövlig idag.

Vid tvåtiden på eftermiddagen började jag se i kors av trötthet och förvirring. Lägg till att jag fick veta att jag antagligen inte har något jobb efter den sista januari så förstår ni hur mycket jag bara ville hem och krypa ihop i fosterställning. Kalle körde hem mig vid halv fem och jag har kämpat sedan dess för att hålla mig vaken i hopp om att rädda min dygnsrytm.

För en halvtimma sedan ringde SAS och sa att min väska är framme i Kalmar. Väskan levereras under morgondagen. Familjen får julklappar i år med.




Short blog entry today too. I barely got three hours of "sleep" tonight before I went up to catch the first train down to Kalmar at 4AM. I went straight to work, had a Cohiba and coffee after lunch and have been fighting to keep my eyes open since 5PM to save myself from the godawful jetlag. Goodnight. Seeya tomorrow.

4 kommentarer:

  1. Stackare det låter som en ruskigt tug dag :/

    SvaraRadera
  2. Ett utmärkt tillfälle att återvända till Stockholm och bli världshärskarinna här istället?

    SvaraRadera
  3. Straight to work? Waah, no time to catch up on lost zzz's :( Thankfully you like drinking coffee, it will hopefully get you by.

    SvaraRadera
  4. Lithia Black: Det var INTE roligt.

    Liza: Jag vet inte, jag har inte tänkt så långt ännu.

    Chelle: Coffee is indeed my drug of choice but the zzz's are nicer.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin