16 oktober 2009

So sorry, I am sick. :(


Ledsen för den stillastående bloggen. Jag har varit sjuk de senaste dagarna. Det är så typiskt att bli sjuk precis nu när jag har så mycket jag måste göra på jobbet. Det är tur att jag har en förstående arbetsplats iallafall. Chefen ringde och frågade om jag behövde någonting handlat åt mig så hon kom förbi med en påse mat så att jag klarar mig över helgen. Har jag världens snällaste chef eller har jag världens snällaste chef?
Jag har krupit upp i soffan med choklad, nyponsoppa, te, varma filtar och en varmvattenflaska. VILKEN ROLIG HELG JAG HAR FRAMFÖR MIG.





So sorry for the lack of updates, I have been sick these past few days. It's so typical of me to get sick just when I have so much to do at work.
Luckily I have the best boss in the world who asked me if I needed groceries and stopped by my place with them so I atleast can get through the weekend. I am cuddling up in the couch with the laptop, a lot of tea, rosehip soup, a warm blanket and a hot water bottle. WHAT A FUN WEEKEND. FUN INDEED.

Image © Sakurako Kitsa@Flickr

2 kommentarer:

  1. hope you get better soon!
    the o-bento sick girl is incredibly cute.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och unna dig några lugna dagar! :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin