31 oktober 2009

Japan is tomorrow, tomorrow is soon and soon is only minutes, hours, away.


Halloween har kommit och gått och jag firade inte mer än att dregla över de söta marsipantårtorna. Kolla spindlarna, iiih!


Däremot sprang jag mina sista ärenden inför resan imorgon och skaffade bland annat mina glasögon! YAY! Du kan kalla mig Betty. Ugly Betty. Jag ser gudomligt detaljerat på nära håll. Varenda por i ansiktet på människan som står precis bredvid mig och varenda pixel på datorskärmen eller mobilen. På långt håll känner jag mig instängd i en glasbubbla, liiite åksjukevarning där.


Och till sist en halvslafsig bild på dagens outfit. Inget speciellt. Men mycket, mycket, MYCKET NERVER.




I didn't celebrate Halloween more than taking pics of these cute marcipan cakes. Look at the little spiders, weee!!!

I ran my last errands before the trip to Japan and I picked up my glasses. You can call me Betty. Ugly Betty. I suddenly see every little detail in close range and from far away the world feels like a glass capsule. It will even out eventually.

Now I'll try to sleep. JAPAN TOMORROW, HELL YEAH.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin