06 oktober 2009

Everyone buys so much cool stuff, I want to buy cool stuff too - look at my cool stuff!!!!122111

Jag stirrar mig blind på alla coola snygga saker som alla andra köper. Inte för att jag är AVUNDSJUK. Åh nej. Det är ju bara SÅÅÅ synd om mig som måste spara till JAPAN. Men jag har också handlat idag faktiskt, kolla bara!


Kolla här, kolla vad jag har köpt då! Svarta buntband, tandborsthuvuden till min eltandborste, lysen med tillhörande batterier - allt från ClasOhlssons! Under hundralappen för varje grej, fatta vilka kap!!!

Nu ska jag sätta fast lysena på cykeln, fixa cykelstödet med buntbanden och sedan borsta tänderna med mina nya tandborsthuvuden och GÅ OCH LÄGGA MIG.




I am staring at all the cool stuff people buy. Not that I'm JEALOUS or anything. I just want to say that you should feel REALLY sorry for me since I can't buy any COOL stuff because I am going to JAPAN soon. But you know what, I bought stuff today too, just check it out, okay?!

So look here, look - I bought plastic strips, brush heads for my electric tooth brush and bicycle lights with batteries. It was all REALLY CHEAP, such BARGAINS!!!
So now I'm going to attach the lights, use the plastic strips to fix my bike, brush my teeth and GO TO BED.

4 kommentarer:

  1. XD Aw man that stuff is really cool! Awesome that you're going to Japan soon! I'm jealous of that, aaand maybe for the bike lights with batteries, that just sounds handy.

    SvaraRadera
  2. The bike lights are even detachable. Very, very handy and necessary when the sun sets at 5PM already, in less than a month it will be even earlier.

    SvaraRadera
  3. Vad långhårig du har blivit! :)

    SvaraRadera
  4. ja, det växer som ogräs. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin