08 oktober 2009

Challenge me and ask me anything!


Hjärnan har gått på arbetsrelaterat högvarv ett tag, ledsen för det. Inspirationsnivån är låg. Så jag tänkte att ni kunde utmana mig!

Kommentera med en eller flera frågor till mig så svarar jag på dem.

Sist jag gjorde en utmaning, då med bilder, så blev resultatet väldigt skojigt. Tyckte åtminstone jag! Ni kan förstås be om bilder den här gången med, kanske på något annat som ni hellre vill se än vad jag tog på sist. Eller så kanske ni vill se samma saker igen för att se om det har ändrats? Det har det antagligen inte eftersom jag är så ointresserad av heminredning och liknande.




I've been feeling a bit tied up in work related tasks lately, sorry for that. My inspiration is running low for the moment. So I thought it's time for a challenge.

Comment with a question (or several) and I'll answer them all.

Last time I did a challenge it was photo based. The results were fun and varied, sorry the posts aren't translated. :/
Feel free to ask for photos of stuff as well if you want to see something else that wasn't depicted - or if you want to see if something has changed since last. Which it probably hasn't. I'm so boring when it comes to interior decorating.

Image © Alice deco a la mode, scanned by thevisualbeast@LJ

7 kommentarer:

  1. If you had to pick one outfit to wear for the rest of your life, what would that outfit be?

    SvaraRadera
  2. Hmm. Favoritlåt just nu?

    SvaraRadera
  3. Your favourite Swedish word? (Jag försökte att skriva det på svenska men det lät inte so bra.)

    SvaraRadera
  4. If you could only have on of each: Choose one book, one movie and one computer game.

    SvaraRadera
  5. Kan inte du skriva en dikt eller ett kort stycke om.. tja, vad som helst egentligen? Du skriver väldigt fint!

    SvaraRadera
  6. Ett skoreportage om Lolita-dojjor vore inte helt fel! :-)

    SvaraRadera
  7. Klisjé-spørsmål, men jeg synes det er interessant:

    Om du strandet på en øde øy, uten mobildekning, sivilisasjon osv. hva ville du helst hatt med deg?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin