2009-10-21

Belated outfit pic and random after-the-flu-talk.

När Frida var här glömde jag bort att posta den här outfitbilden. På bilden har jag på mig min senaste klänning från Beth och har totalt glömt bort att räta på ryggen. Frida gör en av sina välkända miner och har på sig IW-plagg som en gång i tiden var mina. Det är skönt att se att saker hålls inom Familjen.

Här är en bättre bild på knappdekorationerna på klänningen. Du kan också se hur långt mitt hår har blivit, en Frida som är helt ovetandes om att hon blir fotograferad och mina ögonpåsar.

Josephine skickade bild på rosetten som hon har köpt åt mig i present. Den tillhör samma serie som min cirkusklänning från Innocent World. Med den lilla hjärtformade ballongen i ena hörnet verkar mönsterpassningen för en gångs skull väluttänkt.

Som du ser har jag experimenterat med bubbliga kanter på mina bilder, bara ett av flera Photoshoptricks jag har lärt mig under tiden som jag har varit sjuk. Jag har också klappat på och pratat mycket med marsvinen och spelat Must eat birds.

Nu borde jag gå och lägga mig för imorgon är det tänkt att jag ska ha utbildningsdag på jobbet. Det ska bli så skönt att komma UT.




I forgot to post these outfit pics from when Frida was here. I wore my new JSK from Beth and Frida wore Innocent World.

The headbow is a present from Josephine and it matches my Innocent World circus dress. I'm so happy, especially for the placement of the heartshaped balloon.

I need to go to bed, I am supposed to work tomorrow. It will be so great to finally GET OUTSIDE.

No comments:

Post a Comment