25 september 2009

Soon, very soon, harvest festival and a weekend with my lolita crew.


Ölands Skördefest invigdes igår och i helgen är hela Öland smockfullt av folk. Fia, Frida och Bella (min crew! ♥) kommer hit. Imorgon äter vi middag ute, på lördag åker vi till Borgholm över dagen och lördagkvällen vigs åt spel och snask. Kakorna på bilden har Bella bakat, NOMNOMNOM.




My lolita crew (Fia, Frida and Bella) are coming to visit me over the weekend. Tomorrow we will have a nice dinner, Saturday we'll go to the local harvest festival, apparently the biggest one in Sweden, and on Saturday evening we will play lots of games and stuff our faces. The cookies in the photo are made by Bella, NOMNOMNOM.

2 kommentarer:

  1. He,he jag har också en smaskens helg. Ikväll 30-års kalas med kakor,tårta och Malibue och cola (säkert andra drinkar med ;) ).
    Imorrn blir det nog en lugn dag ;)
    Och på söndag är det loppis ute i bygdegården samt fika i butiken jag säljer till. Jag hoppas du får en guld helg för det tänker jag ha *kram*

    SvaraRadera
  2. Mmm, Malibu. Jag älskar små loppisar, hoppas att du hittar någonting fint. <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin