06 september 2009

Söndagssuktande på Les Cakes de Bertrand.


Les Cakes de Bertrand gör accessoarer och väskor i alla möjliga storlekar. Deras saker påminner mig om när jag var liten och dekorerade böcker, pärmar och andra prylar med bokmärken och textillim. Les Cakes de Bertrand gör det så snyggt som jag hade önskat att mina egna verk hade varit.

Deras butik är lika vackert inredd som deras hemsida är snyggt designad. Befinner du dig inte i Paris kan du köpa utvalda prylar av Les Cakes de Bertrand via Fluffbabes eller CanCan.

 





Les Cakes de Bertrand are to blame for my Sunday cravings. I love just about everything they have on display. I wish I lived in Paris so I could stop by their store.

Bild © Les Cakes de Bertrand, Fluffbabes

2 kommentarer:

  1. Oh that's so cute! I love anything with the Eiffel tower.

    SvaraRadera
  2. Aren't they lovely? I just recently fell in love with the air of France, although I have never been there myself.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin