28 september 2009

The rain washes away my concentration.


Nu är det jobbigt att fokusera. Det är så mycket som måste göras. Texter som ska läggas in och bilder som ska redigeras. Jag har förstått att det inte är någon idé att jaga folk som inte vill prioritera sina arbetsuppgifter och då sitter jag här med en halvfärdig produkt. Hur var det tänkt egentligen att lanseringen ska gå igenom på torsdag om inte alla lägger manken till? Nä, just det. Det är precis likadant som det var i grundskolan; jag knyter ihop för att alla i gruppen ska få MVG. Blä, jag vill bara spy.




I need to focus; collecting texts and editing images. They want the project to be released on Thursday but how is that supposed to happen when noone wants to work for it?


Image © ~magic09 via Honeyed

2 kommentarer:

  1. Ja, fy fan för lata människor som snyltar på andras slit. Oftast så har de ingen skam i kroppen, de bryr sig inte ett dugg så länge de själva slipper jobba hårt. Usch!!!

    SvaraRadera
  2. Jag blir bara så himla uppgiven! Det är väl inte meningen att man ska jaga efter vuxna människor?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin