09 september 2009

A quick bullet list for my Stockholm trip.


Jag testar med att skriva mina rubriker på engelska för att underlätta för mina internationella läsare. Vi får se hur det funkar. Vad tycker ni?

Som ni ser har jag packat. Jag åker till Stockholm om typ en timme för att:

titta på min tavlaGalleri Charlotte Lund och fika med konstnären Ulrika.
gå på synundersökning och klämma på bågar. Jag har börjat få ont i huvudet när jag sitter vid datorn. Vissa skulle säga; "Usch, jag är gammal" - jag säger; "Äntligen glasögon!" Jag tycker att glasögon är så snyggt och coolt.
å jobbets vägnar träffa den nye säljansvarskontakten på utvecklingsfirman.
gå på intressant lunch som har att göra med tiden efter årsskiftet. Lite hemligt än så länge men väldigt spännande.
vara med Sara och Josephine som råkar vara i stan samtidigt. Det är antagligen sista gången jag ser Josephine innan hon åker till Japan med Ylva i sex månader.

Hoppas att både wifi och el funkar på bussen upp till Stockholm. Då kanske vi hörs, annars hörs vi imorgon!




Mobile upload: I'm testing English blog entry titles for my international readers. Do you like it?

As you can see, I have packed my stuff to go to Stockholm in about an hour. My to-do-list:

look at my painting at the gallery and have a cup of coffee with the artist Ulrika.
have my eyes checked. I've recently gotten headaches when sitting infront of the computer. Most people would say; "Oh no, I am old" but I say; "Yay, finally glasses!" I love glasses. I think they look hot.
on behalf of my work go and see the new sales executive at the web development company.
eat lunch with a person to decide my future. It's stil a bit secret. Let's see how that goes.
hang with Sara and Josephine. It's probably the last time for me to see Josephine before she goes to Japan with Ylva for six months.

I hope both wifi and electricity is working on the bus up to Stockholm. I'll see you tomorrow otherwise!

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin