16 september 2009

Rösta på mig i Eniros Reklamfabrik!

Så nu har jag fått svar angående mitt problem med Eniros Reklamfabrik. URL:en de syftade på var min egen märkning av bilderna. Nu har de iallafall ändrat sig och godkänt URL:en så min annons är uppe och går att rösta på! Om ni gillar min reklambanner får ni rösta på mig nu.


Please vote for me! <3

Såhär gör ni:
1) Gå in på Reklamfabriken.
2) Klicka på Rösta.
3) Fyll i din mailadress. Klicka OK.
4) Kolla din mail för ett godkännande, klicka på länken i mailet.
5) Klicka OK. Din röst har godkänts!

Tack på förhand, darlings! Första tävlingsomgången slutar den 30 september.




The problems cleared up about yesterday's commercial campaign. My banner is now up and running and you can vote for my banner to win!

This is how you do it:
1) Go to my page in the competition.
2) Click the button named Rösta.
3) Fill in your email address. Click OK.
4) Check your inbox for a confirmation. Click the link.
5) Click OK again. You have voted for me!

Thanks in advance! ♥ The competition ends on September 30th.

4 kommentarer:

  1. Har precis röstat till din fördel! Lycka till! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! ^^ Jag uppskattar det!

    SvaraRadera
  3. Vi får hoppas att du vinner! ^____^

    SvaraRadera
  4. Tack, jag hoppas att jag vinner en iPhone! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin