14 september 2009

Knitted mini beret - my new love.


Désirée är en hejare på att sticka söta saker. Till exempel den här urgulliga minibaskern med världens gulligaste mus. Jag ser fram emot att matcha den med de nya kläderna som kommer i veckan, jippie!

Jag vill också säga att jag är glad över att så många har kommenterat för att få chans att vinna en KERA-tidning! Har du inte kommenterat ännu så är det inte försent. Tävlingen slutar nu på onsdag.

Ursäkta mina ögonpåsar förresten. Jag har sovit riktigt dåligt den här veckan.




Désirée has made this mini beret with a mini mouse on it. So cute I died! I look forward to match it with some new stuff coming this week.

I'm also glad to see so many of you have commented for a chance of winning an issue of KERA! If you haven't commented yet you have until Wednesday to do so.

Please excuse the bags under my eyes, I haven't gotten a decent night of sleep this whole week.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin