08 september 2009

Kärlek från mig till er.

Jag har sett att jag har en massa nya besökare. Välkomna allihop och förlåt för att jag inte haft ork eller tid att blogga idag. Det händer massor av saker just nu som jag måste prioritera en stund. Det blir så ibland, ni vet. Förhoppningsvis kan jag komma med massa roliga återberättelser snart.

Jag bjuder er på en söt kortfilm så länge. Hoppas ni tycker om den.


Via Fucking weird shit

PS: Imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm. Skicka positiv energi åt mitt håll på fredag runt lunchtid. Okej? Tack!♥




I've noticed I have a lot of new visitors. Welcome and sorry I haven't had the time or energy to blog anything today. Things are happening, changing and I need to put things into prirority. You know how that is sometimes. Hopefully I will have some stories to tell.

Please enjoy this shortmovie I found at Fucking weird shit. It's so cute.

PS: I'm going to Stockholm tomorrow afternoon. Please send me some positive thoughts on Friday around lunch. Okay? Thank you!♥

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin