29 september 2009

Eniro Reklamfabriken banner contest is soon over and I'm not winning.


Fyra timmar kvar till dess att Eniros septemberomgång av Reklamfabriken är över. Dessvärre halkade jag ner från topp 5 under helgen. Jag har inga fler vänner, släktmedlemmar eller arbetskamrater än de som redan har röstat så jag blir inte en av de fem som garanterat får en iPhone. Det var ju liksom mitt mål med det hela, att få en iPhone. Själva bioreklamen som är förstapriset struntar jag fullständigt i. Jag har fortfarande en chans att bli en av de fem som en jury väljer ska vinna en iPhone men där får ödet ha sin gilla gång.

Tack iallafall till alla som har röstat. Jag ligger ju åtminstone inte sist. ;)




The banner contest has four hours left of it's September run. I was in the top 5 before the weekend, which meant I was guaranteed an iPhone. During the weekend I slipped down to 7th place so no iPhone for me. I don't care much for the real commercial (which is the grand prize) so the iPhone was my main objective. I don't have any more friends, relatives or coworkers either so my trip ends here. I can still be one of the five people that a jury decides on winning an iPhone but faith will have to sort that out by itself.

Thanks to everyone who voted anyway. At least I am not last. ;)

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin