14 september 2009

Droolworthy L.A.M.B. watches at GILT.

Ibland vill man unna sig något lyxigt och då är GILT perfekt. Kläder och accessoarer inom utvalda high fashion-märken säljs under en begränsad period, oftast ett par dygn, till ett överkomligt rabatterat pris och då endast till registrerade medlemmar. Det kommer nya prylar varje dag så det finns alltid någonting att dregla över.

Jag har förstås möjligheten att bjuda in er till det här paradiset. Klicka här för att registrera er. Jag får visserligen en bonus vid ert första köp men jag vill inte tjäna pengar på er, jag vill att ni ska ta del av en av mina många inspirationskällor och drömfabriker.

Just nu säljs klockor från Gwen Stefanis märke L.A.M.B. och det här är mina favoriter:






I love GILT for putting out high fashion brand stuff at nice prices for a limited time. Right now they are selling watches from Gwen Stefani's L.A.M.B. and these are my favourites. You can also get in to GILT by signing up through my invitation. It gives me a bonus from your first purchase but I seriously don't want to make money out of you, I just want to show you one of the many places my daydreaming and inspiration comes from.

Images © GILT Groupe

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin